четвер, 17 грудня 2015 р.

Модуль 9.
У девятому модулі я розглянула можливості організації диференційованого навчання Елементами здійснення диференційованого навчання під час впровадження мого проекту "Що заховано за "бульбою"" мною було розроблено таке завдання для учнів, що гарно навчаються: дібрати матеріал для презентації з теми та матеріал для публікації. Учнів буде заохочено до аналізу та оцінювання додаткової інформації, якщо вона стосується проекту і може допомогти краще розкрити питання. Можливе створення окремої групи обдарованих учнів. Також залучення до допомоги в роботі учням, що мають проблеми в навчанні..
Учням, що мають проблеми у навчанні я запропонувала таке завдання: зібрати фото для
презентації і блогу, допомогти у створені роздаткового матеріалу для уроку.
Таким чином учень знаходиться у центрі навчального процесу та є його активним учасником.





.



У

Немає коментарів:

Дописати коментар